
تو فیلمای قدیمی وقتی یه زن بدکاره میخواست توبه کنه یه افتابه اب رو سرش میریختن و بعد پاک میشدxa0 حس زن بدکاره ای رو دارم که به شدت به توبه نیاز داره و ریختن افتابه روی سرxa0 ولی حیف که به این سادگی نیست .... به شدت حس ناپاکی و ضعف دارم .... +xa0نوشته شده در xa0شنبه بیست و پنجم آذر ۱۳۹۶ساعتxa023:38xa0 توسطxa0خسته xa0 |xa0 ...
ادامه مطلب