قضاوت

خرید بک لینک
خیلی بده که بر اساس حدسیات خودمون قضاوت می کنیم ....نمیدونیم ولی فکر می کنیم می دونیم ...نمی بینیم ولی فکر می کنیم می بینیم و درست هم می بینیم

ای کاش قضاوت کردن در مورد ادما رو بر عهده خدا میزاشتیم و ادم ها را بدون قضاوت میبخشیدیم و دوس می داشتیم وسعی در کمک کردن به اون ها برای زیستنی بهتر انچنان که شایسته ادمی ست ....شایسته من وتو ....

+ نوشته شده در چهارشنبه هشتم آذر ۱۳۹۶ساعت 18:6 توسط خسته |
ارامش...

ما را در سایت ارامش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 60 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 22:00

صفحه بندی