ای کاش قضاوت کردن در مورد ادما رو بر عهده خدا میزاشتیم و ادم ها را بدون قضاوت میبخشیدیم و دوس می داشتیم وسعی در کمک کردن به اون ها برای زیستنی بهتر انچنان که شایسته ادمی ست ....شایسته من وتو ....
ما را در سایت ارامش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 60