ارامش

متن مرتبط با «قضاوت» در سایت ارامش نوشته شده است

قضاوت

  • نیلوبلاگ

    خیلی بده که بر اساس حدسیات خودمون قضاوت می کنیم ....نمیدونیم ولی فکر می کنیم می دونیم ...نمی بینیم ولی فکر می کنیم می بینیم و درست هم می بینیمxa0 ای کاش قضاوت کردن در مورد ادما رو بر عهده خدا میزاشتیم و ادم ها را بدون قضاوت میبخشیدیم و دوس می داشتیم وسعی در کمک کردن به اون ها برای زیستنی بهتر انچنان که شایسته ادمی ست ....شایسته من وتو .... +xa0نوشته شده در xa0چهارشنبه هشتم آذر ۱۳۹۶ساعتxa018:6xa0 توسطxa0خسته xa0 |xa0 ...

    ادامه مطلب