ارامش

خرید بک لینک
مادر اندوهگینی از بی وفایی فرزندت ...حق داری چون در موقع ازدواج فرزندت فقط به خود اندیشیدی و نه او ... و منافعی که قرار بود به واسطه ازدواجش به تو برسد ...ولی روزگار حساب هایت را وارونه کرد ...و من نیز ناراحت ترم بسیار بیشتر از تو ...ولی ناتوان و بی گناه چون قربانی رزالت دو زن شده ام یکی مادرم و دیگری همسر . . . و اگر نبود لزوم بودنم همه را پس زده و می رفتم انجا که فقط من باشم و خدای من + نوشته شده در جمعه بیست و ششم آبان ۱۳۹۶ساعت 16:59 توسط خسته | ارامش...ادامه مطلب

ما را در سایت ارامش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 56 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 22:00

خسته شدم ...از بس به همه بدهکارم ....به زنم بدهکارم به خاطر رفتار خانوادم ...به خانوادم بدهکارم به خاطر رفتار زنم ...

به زندگی بدهکار ..به مرگ بدهکار ...

+ نوشته شده در جمعه بیست و ششم آبان ۱۳۹۶ساعت 17:8 توسط خسته |
ارامش...

ما را در سایت ارامش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 55 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 22:00

هوا دیگه داره کم کم روشن میشه ...نمیدونم چرا یهویی دلم هوای بارون کرد ...یه لحظه از پنجره به کوه روبرو نگاه کردم حس کردم داره بارون میاد ...دوس داشتم هوا بارونی بود میرفتم بیرون زیر بارون انقدر می موندم تا سبک شم ...یکی از فانتزیام از بچگی این بوده ولی خب سرمایی بودم از اول زیر بارون دوام نمی اوردم ...علی رغم این که بچگی شادی نداشتم ولی این روزا خیلی دلم یاد اون روزا رو میکنه ...میگن وقتی ادم دیگه امیدی به فردا نداره شروع میکنه به مرور گذشته هاش ومن ... دلم گرفته سالها ست از وقتی خودمو شناختم ... ناشکر نیستم ناامیدم نیستم ...حالم اینه حساسیت و زود رنجی من بزرگ ترین ضعف منه ...البته شاید یکی از بزرگ ترین ضعف هام ...همه از محکوم به مرگ بودن میترسن ..من از محکوم به زندگی کردن ...خدایا یه روز ...از روزایی که ساده بودم ،پاک بودم و باور میکردم...بهم معرفیت کردن باورت کردم به خاطرت اشک ها ریختم دعاها کردم ...بعد یک باره دیوار اعتماد و اطمینان فرو ریخت دلیلشم نفاق واسطه های بین من و تو بود بعد حذف واسطه ها به حذف تو منجر شد ...ولی الان سخت دلتنگ اون لحظاتی هستم که با تو سپری کردم یه نشونی به من بده ...ایندفه اگه اومدم دیگه بر نمی گردم اگر هم نمیخوای ...باشه هیچی ازت نمیخوام یه امانتی دارم بهت میدم و تمام ...خیلی داره رو دلم سنگینی میکنه دیگه نمیتونم نگهش دارم ...+ نوشته شده در یکشنب ارامش...ادامه مطلب

ما را در سایت ارامش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 58 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 22:00

امروز عصر یه نم بارون زد و هوا مطبوع شد یعنی بوی بارون گرفت بادم میومد که یکم سوز داشت ولی در کل حس خوبی رو منتقل می کرد
+ نوشته شده در چهارشنبه یکم آذر ۱۳۹۶ساعت 22:24 توسط خسته |
ارامش...

ما را در سایت ارامش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 55 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 22:00

خیلی مهمه ....شایدم اصلا مهم نیست ...یه ادم اشتباه تو یه جای اشتباه باشی . . .

یا یه ادم درست تو یه جای اشتباه باشی ...یا یه ادم اشتباه تو یه جای درست باشی ....

هه اسگلی که شاخ ودم نداره ....

+ نوشته شده در پنجشنبه دوم آذر ۱۳۹۶ساعت 7:12 توسط خسته |
ارامش...

ما را در سایت ارامش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 61 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 22:00

صفحه بندی