نمیدونم چه بر سر من اومده ...از خودم ناراضی از خانوادم ناراضی از کار ومحیط کارم ناراضی از شهر و کشورم ناراضی از همه چیز ناراضی هستم .... چرا .... +xa0نوشته شده در xa0سه شنبه دوم آبان ۱۳۹۶ساعتxa09:57  توسطxa0فرهاد xa0 |xa0 ...