نمیدونم چه بر سر من اومده ...از خودم ناراضی از خانوادم ناراضی از کار ومحیط کارم ناراضی از شهر و کشورم ناراضی از همه چیز ناراضی هستم ....
چرا ....
+ نوشته شده در سه شنبه دوم آبان ۱۳۹۶ساعت 9:57  توسط فرهاد |
چرا ....
+ نوشته شده در سه شنبه دوم آبان ۱۳۹۶ساعت 9:57  توسط فرهاد |
ما را در سایت ارامش دنبال میکنید
برچسب: نارضایتی, نویسنده: بازدید: 48