از اولم معلوم بود دست و پای الکی میزنی ...اخرش باید بر گردی همین جا ...دور هاتو زدی ...ادم ها رو دیدی ...ارتباطی رو و حقی رو که نسبت به اونا داشتی دیدی ... واهمیتی رو که برای اونا قائل بودی .....و اهمیتی که اونا برای تو قائل بودن ....
الان بر گشتی ...رنجیده خاطر ...ولی ارام دیگه دنبال چیزی نیستی ....چون همه ادم ها از دور زیباتر به نظر میرسن .....و تو الان ....
+ نوشته شده در پنجشنبه یازدهم آبان ۱۳۹۶ساعت 22:34  توسط فرهاد |
