زندگی

خرید بک لینک
یه جا خوندم زمان زندگی کم نیست ...زمانی که ما شروع میکنیم به زندگی کردن کمه ...

جدیدا خیلی ترسو شدم..البته ترسو بودم ولی الان دیگه کوچک ترین موضوعی ترس دلهره عجیبی به کل وجودم میندازه

هر چی جلوتر میرم بیشتر قانع میشم که شخصیت من در حد یه پسر بچه 10 ساله هم رشد نکرده چه برسه به یه مرد 35 ساله . . .

هعی ....کاش میشد به گذشته برگشت و دوباره از نو شروع کرد

+ نوشته شده در دوشنبه دهم مهر ۱۳۹۶ساعت 7:17&nbsp توسط فرهاد |


ارامش...

ما را در سایت ارامش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 60 تاريخ: جمعه 12 آبان 1396 ساعت: 10:26

صفحه بندی